söndag 17 november 2013

Avtackad på landsmötet

Idag avslutades Folkpartiets landsmöte 2013. Ett nytt partiprogram har antagits och debattglada partivänner har gjort sin röst hörd. Vid avslutningen blev jag och Birgitta Rydberg avtackade för vårt arbete i Partistyrelsen. Det har varit ett ärofyllt, spännande och roligt uppdrag som jag med varm hand överlämnar till den nya styrelsen och jag önskar den all lycka i sitt arbete över detta supervalår. Jag hoppas att vi tar chansen i vår att visa att vi är Sveriges mest EU-vänliga parti och tar tydlig ställning för mer samarbete i Europa och att Sverige ska vara an aktiv del i EU:s kärna.

Nu ser jag fram emot det kommande arbetet i valberedningen och min kandidatur till vice ordförande i det liberala europeiska partiet, ALDE.

Jag och Birgitta Rydberg avtackades för vårt arbete i Partistyrelsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar